Beauty Online Shopping

از اونجایی که یکی از تفریحاتم گشت و گذار در وب و یافتن فروشگاه های اینترنتی "معتبر" و جذاب است تقریبا میشه گفت از تمامی این فروشگاه های معتبر حداقل یک بار رو خرید کرده ام و خرید اخیرم مربوط به یک فروشگاه اینترنتی زیبایی به نام روبان است. این اولین تجربه ی خرید من از روبان است که دوست داشتم در بلاگم به اشتراک بگذارم.

Beauty Online Shopping

تجربه ی خرید من از روبان چی میگه?

(برای رفتن به ادامه ی مطلب روی More در پایین کلیک کنید)

خب، برای من فاکتور های زیادی وجود داره که میتونه خریدم از یک فروشگاه اینترنتی رو به یک تجربه ی دلنشین تبدیل کنه. در کنار کیفیت محصولات و تنوع اون ها چیزی که من رو برای خرید های بعدی ترغیب میکنه سرعت پاسخگویی به مشتری، بسته بندی مرتب و امکان پیگری مرسوله بعد از ارسال هست که خب از این لحاظ به روبان چراغ سبز میدم. همینطور امتیازاتی که برای خریدهای بعدی در نظر گرفته میشه میتونه روش خوبی برای ترغیب مشتری باشه. مثلا دیجی کالا به شما کوپن میده و روبان هم یک کارت 15 درصد تخفیف داده که حاوی یک کد هست و میتونم خرید بعدیم رو با 15 درصد تخفیف انجام بدم. به علاوه ی همه ی این مزایا روبان شما رو با کلی هدیه سورپرایز میکنه. یعنی شما علاوه بر سفارشاتتون با کلی اشانتیون و سمپل هیجان انگیز رو به رو میشید و اینجوری میتونید با محصولات دیگه هم آشنا بشید و این کار شما رو در انتخاب محصول خوب آسون میکنه. همینطور تیم روبان بسیار مودب و مهربون هستن و فوق العاده هم خوش سلیقه. در صورتی که بخواین برای کسی هدیه ارسال کنین میتونن خودشون بهترین هارو انتخاب کرده و به بهترین شکل ممکنه کادو پیچی و براشون ارسال کنن.

و در آخر؛ فروشگاه روبان جمعه ها تخفیف داره. یعنی هر هفته روی محصولات یک برند خاصی کلی تخفیف میخوره. و همینطور در اعیاد یا مناسبت های خاص هم کلی تخفیف دارن که میشه با دنبال کردن صفحه اینستاگرامشون یه چشممون رو روی تخفیفات باز بذاریم و در موقعیت مناسب بهترین خرید با مزایای عالی انجام بدیم.

و اما خرید های دوست داشتنی و هیجان انگیز من »»»»

Body Splash

من خیلی اهل بادی اسپلش نیستم و همیشه برای خوشبو شدن دئودورانت و پرفیوم رو ترجیح میدم ولی خیلی دوست داشتم یک دونه از این بادی اسپلش های ویکتوریا سیکرت که خیلی طرفدار پیدا کرده رو داشته باشم و بعد از خوندن ریویو ها در سایت آمازون و ویدئوهای یوتیوب این رو به عنوان یکی از بهترین رایحه ها پیدا کردم و خب من خیلی طرفدار بوی میوه ای نیستم اما باید بگم که ... عاشقش شدم.

(اسم این رایحه Love Spell - رایحه شکوفه گیلاس و هلو)

Brushes

براش های آرایشی کاپریس یک مقدار گرون هستن البته برند فرانسوی کاپریس کلا گرون هست ولی فوق العاده با کیفیت. سمت راستی براش رژگونه هست که بینهایت نرم و لطیف بود و حالتش باعث میشه رژگونه رو خیلی راحت بزنید حتی اگه حرفه ای نباشید. سمت چپی هم براش کانسیلر هست که من بعد از خریدش تقریبا پشیمون شدم چون به نظرم بهترین راه اپلای کردن کانسیلر با استفاده از انگشتان هست (البته این نظر منه!)

Concealer

سال های زیادیه از برند آمریکایی میبلین استفاده میکنم و به شخصه محصولاتشون رو دوس دارم ... کرم پودر و موس و همچنین ریمل میبلین رو خیلی دوست دارم. اولین بار هست که از کانسیلر میبلین استفاده میکنم و خب تقریبا میشه گفت خوبه اما انتظار من بیشتر بود ازش!! البته قیمتش رو هم باید در نظر گرفت که یکی از مناسب ترین کانسیلر های خوشنام هست.

نکته : هنگام خرید آنلاین محصولات پوستی حتما به شماره آن توجه کنید که با رنگ پوستتون هماهنگ باشه. اگر مطمئن نیستید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید یا سعی کنید از محصولاتی که با رنج رنگی اونها آشنا هستید خریداری کنید. برای من خوشبختانه خرید آسونه چون پوستم بسیار روشن هست و همیشه روشن ترین شماره رو باید تهیه کنم.

Ring

 

خیلی اتفاقی داشتم توی قسمت اکسسوری های وبسایت میچرخیدم که عاشقش شدم.

نکته: حتما موقع خرید آنلاین به سایز انگشتر توجه کنید. اگر هم سایز انگشتر مناسبتون رو نمیدونید برای سایز انگشتر گوگل کنید و با توجه به اندازه ی دور انگشتتون میتونین سایز انگشتر مناسب رو پیدا کنید.

 

Lip Balm

هرکسی که من رو میشناسه میدونه چقدر عاشق بالم لب هستم. چپتر رو پیشنهاد میکنم. از بالم لب گرفته تا سایر محصولات بهداشتی و مراقبتی بدن این برند. بسیار راضی بودم.

 

خب این هم از خرید های من...

و اما هدیه ها یا به عبارتی اشانتیون های روبان + سمپل ها یا نمونه هایی که برای تست فرستادند »»»»

gifts

 

به شخصه بیشتر از دیدن این ها هیجان زده شدم تا خرید های خودم. هدیه ها شامل رژلب مایع کاپریس هست که خودشون به قیمت بیست و یک هزار تومن میفروشن (بین خودمون باشه لحظه دریافت مرسوله پستی فکر کردم اشتباها این ها رو برای من ارسال کردن :)) ) و شمع معطر و فوق العاده خوشبوی لورآل پاریس به نام Mythic Oil. سمپل ها هم شامل لوسیون های Bathique (عالی بودن و در خرید بعدی حتما انتخاب خواهم کرد)، کرم محافظت کننده و ضد پیری و ضد استرس کاپریس. همونطور که گفتم یک کارت تخفیف هم بهمراه یک کارت دستنویس "تو دوست داشتنی هستی" که کلی حال من رو خوب کرد و بهم وایب مثبت داد در بسته قرار داشت.

 

 

پ.ن: این پست صرفا یک پست تبلیغاتی نیست چون روبان اصلا از وجودش اطلاعی نداره!! برای اینکه بدونین این بلاگ دقیقا چیه اینجا رو ببینید.

 

 

لینک محصولات:

 

Victoria's Secret Body Splash

Maybelline Affinitone Concealer

Caprice large Blush Brush

Adorita Ring Armadura

 

لینک رژ لب مایع کاپریس که به عنوان هدیه گرفتم:


 

 

 

00:01
  • More
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    Beauty ● DIY ● Craft ● Lifestyle

    Create. Explore. Inspire. - A Creative Blog

    Go to "About Moi" page
    ِDesigner